Bu gece astarlı eşofmanın astarına takılan ayak gibi bir gece.
Mutasyona uğramak istiyorum. Bu genlerle bir şeyler başarmak çok zor.
Kız bugün berkle tanışıyor, yarın ahmetle konuşuyor, ertesi gün mertle çıkıyor ama o emreye aşık, çünkü aliyi unutamıyor ve aklı hala erende
Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.
Survivordaki ünlüler o kadar ünsüz ki yolda yan yana yürüsek benden imza isterler.
Aradığınız kişi şu anda bir başkasıyla görüşüyor. Hatta onu sevdiğini söylüyor ama sen bunu bilmiyorsun. Hadi hayal kurmaya devam et.
Okula o kadar erken gidiyorum ki sabahları öten horozu bile ben uyandiriyorum.
Titanik filminin,havuzda çekildiğini öğrendiğimden beri hiçbir şeye inancım kalmadı.
Sabah erken uyanmaktan çok nefret ettiğim bi şey varsa o da sabah erken uyanmaktır.
İşimi asla şansa bırakmam.İşimi sağlama da almam.Şahsen hiç iş yapmama taraftarıyım.
[Başa Dön ]  [ Onceki] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [Sonraki]  [ En Son]

Güzel ve Komik Facebook Sözleri ve Etkileyici Komik Yazılar

En Komik Sözler sitesi olarak sizlere eğlenceli anlar yaşatmak amacıyla yüzlerce komik yazı ve sözleri sizinle paylaşmaktayız. Sizde haftanın veya günün en komik sözünü yazarak insanların eğlenmesini sağlayabilir kendi oluşturduğunuz komik sözleri tek tıklamayla facebook zaman tünelinizde arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

Beğenilen Güzel Facebook Sözleri

İçim ürperiyor ya evde yoksam? Umarım evdeyimdir. Sağım solum belli olmuyor çünkü.
Sarılıp kendime sıkıca "Bu hayat benim değil" dedim hiç de öyle şarkıdaki gibi romantik olmadı. Şöhret uğruna insanları kandırmayın.
Kısa boylu erkekler kas yapmasın, yürüyen üçgen peynire benziyolar.
Hem kıro olup hem de fakir olanlara çok acıyorum. Bırakın abi şu fakirliği.
Gittiğim her yerde görünecek bi yere Salih buradaydı yazıyorum. Bir kaç gün sonra gidip Salih buraya geldi mi diye soruyorum. Esnaf kızgın.
Ateist olmak da zor. Çile bülbülüm şarkısının allahhh diye bağrılan kısmına eşlik edemiyorsun mesela. Büyük bi kayıp.
Öğrenci evlerinde lambaları yanıyor, Kızla erkek aynı evde kalıyor. Bunu gören vali eve dalıyor, Ölürümde sevişemem yar senlen..
Arkadaşım sinirlenince üstüne yumuşatıcı döktüm. Yumuşamadı ama mis gibi kokuyor.
Bitmiş pili ısırıp tekrar kumandaya takan bir insandan bitmiş bir ilişkiyi kabullenmesini bekleyemezsin.
Umursamıyorsun ama saplantılısın. Hani mutlusun ama değilsin gibi.
Kendimi tanımlayacak 3 kelime: Matematikte berbatım.
Var mı sevgilin? En sevdiğim soru. Şöyle bi kaç gün falan sorulmayınca ellerime titreme geliyor.
Ne zaman kilo versem arkadaşlarını toplayıp geri geliyor. 1 veriyorum 3 geliyo 3 veriyorum 5 geliyo. yediremiyor vücuttan kovulmayı.
6 yaşındaki kuzenim '' abi neden mavi sabundan beyaz köpük çıkıyor''. dedi düşündüm cevap veremedim hala düşünüyorum
Kızlara güzellik tavsiyesi: 2 yumurtayı çırpıp 10 dk bekletin. O arada gidip makyaj yapın. Yumurtaları sucukla pişirip yiyin. Afiyet olsun
Yemek yedikçe yiyesim, yemedikçe yemeyesim, evde oturdukça oturasım, çıktığımda girmeyesim geliyor. Yani ya hiç yapmıyorum ya hep yapıyorum.
Allahım ben ne günah işledimde bana bunları... heee tamam tamam, hatırladım pardon heheheh.
Giderin var yani. http://t.co/kE1gfT4A7O
Kimse bana hayallerinin peşinden git demedi. Ben de hamza abinin peşinden gittim. O da hep kahveye gidiyo amk canım sıkılıyor.
Mezarlık girişinde; "bizde gezerdik siz gibi, siz de geleceksiniz biz gibi" yazıyor. adam ölmüş hala laf sokuyo ya.

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: