Komik Sözler #1031

Çarpışan arabaya binip çarpışmamaya çalışan tek milletiz.
enkomiksoz.com

Tweetle

Bu sözü resim olarak bilgisayarınıza kaydedebilir veya Facebook'a Yükle butonunu kullanarak otomatik olarak facebook sayfanıza yükleyebilirsiniz.


.

Şu anda Görüntülenen Facebook Sözü:

Çarpışan arabaya binip çarpışmamaya çalışan tek milletiz. komik sözünü görüntülemektesiniz. Daha fazla facebook sözleri, şekilli komik yazısı, daha eğlenceli ve anlamlı komik sözler bulabilmek ve facebook zaman tünelinizde paylaşmak için sitemizi gezinebilirsiniz.

Kısa URL:

Etiketler: Komik Sözler

Rastgele Komik Sözler

Gelmiş geçmiş en iyi troll = "pikaçuyum ben" diyerek balkondan atlayan çocuğun pokemon'u yayından kaldırması.
Sahurda su içip yatıyorum diyen arkadaşımı 2 lahmacunu tek seferde yerken yakaladım.Göründüğü gibi değil açıklayabilirim diyo.Yazıklar olsun
RT @turkerkegy: Çalışan iş makinesini çalışması bitene kadar izlerim.
Bu fotoğrafımı genç kızların rüyasına girmemek için saklıyordum ama 14 Şubat'a da yalnız girmek istemem. http://t.co/RCbwWLwj
Balkonda burnum tıkalı şarkı söyledim komşular mabel matiz konseri sanıp dışarıya üşüştü amk
Sırf birisi iyi geceler demediği için camış gibi yattığım geceler var.
Bilgisayar önce masaüstüne, sonra dizüstüne, daha sonra cebimize girdi. Böyle devam ederse gireceği yerin düşüncesi ürkütüyor beni.
Pokemonları severim yaradandan ötürü.
Sevgilisiyle mesajlaşırken uyuyakalanlar var. Haketmiyosunuz o kızı siz. Hakkımızı yemeyin lan. Sinirlendim ama haklıyım. Adam uyuyo ya.
Sineklere sigara dumanı üfleyip bağımlı yaptım. Ramazan gelince biraz sinirli olacaklar şimdi. Allah’ım ben ne yaptım.
Kıza benimle çıkmayacağına emin misin dedim. Ay tabiki eminim dedi. Ben de eminim, bence başka ortak noktalar da bulabiliriz dedim.
Oruçluyken market alışverişine çıktığımda görsem bamya, kereviz, pırasa bile alırım. Çok tehlikeli.
Sen bir ucundan, ben bir ucundan tutamadıktan sonra orucu neyleyim be sevgilidasşlkasş. (ÇARPILDI)
Şu anda ellerinde barcelona valencia bayraklarıyla kornalar çalarak sokaklara dökülüp sevinen ispanyollar yoksa, ben niye üzülücekmişim amk!
En duygusal köfte hangisi? İçli köfte Sabah sabah elimden bu kadar geliyo
Amca=baba/2, teyze=anne/2 ise dayı halanın kaçta kaçıdır? (not: dedeyi 3 alınız)
Sokağa inenler çapulcu, ölenler örgüt üyesi, polis kahraman, oh olsun diyenler müslüman. Welcome to Turkey.
Cuma duası: Allah'ım biz erkekleri PES'in anlam ve önemini bilen kadınlarla karşılaştır
Aşk kırıntısıyla doymaktansa 2 lahmacun 1 ayran söylerim.
Eskiden 1 lirayla markete girer; 2 bira, 3 çikolata, bir paket cips ve tuzlu fıstık alır çıkardım. Şimdi her taraf kamera.

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: