Komik Sözler #472

Yeni hayat felsefem; Az insan, çok huzur.
enkomiksoz.com

Tweetle

Bu sözü resim olarak bilgisayarınıza kaydedebilir veya Facebook'a Yükle butonunu kullanarak otomatik olarak facebook sayfanıza yükleyebilirsiniz.


.

Şu anda Görüntülenen Facebook Sözü:

Yeni hayat felsefem; Az insan, çok huzur. komik sözünü görüntülemektesiniz. Daha fazla facebook sözleri, şekilli komik yazısı, daha eğlenceli ve anlamlı komik sözler bulabilmek ve facebook zaman tünelinizde paylaşmak için sitemizi gezinebilirsiniz.

Kısa URL:

Etiketler: Komik Sözler

Rastgele Komik Sözler

+Sni svyrm .d -Zahmet etmeseydin.
"Bir şişe şarapla gelsen kapıma..." yazmış. Nabıcaz babanla mı içicez?!!
Irak savaşını da CNN International dan izlemiştik.. Saddam bizi sikiyo diyen Irakli direnişçileri, sonra Iraka özgürlük geldi filan. <3 CNN
Anneme ben evlatlık mıyım diye sordum. Öyle bişi olsa seni mi secerdik dedi haklı kadın
12.12.12 ve 21 Aralık geçti. 10 gün de yılbaşıyla oyalansak. Peki ya sonra neyi bekleyeceğiz? İnsanlık bu boşluğa düşmeye hazır mı?
Ben deli miyim manyak mıyım. güzel miyim çirkin miyim. aşık mıyım kaşık mıyım. neyse ne olduğum önemli değil sağlıklı olayım da.
Hazır altın fiyatları düşmüşken düğünü aradan çıkaralım diyorum. Benle aynı fikirde olan kızlar bu fırsatı kaçırmayalım. Bi kişi olsa yeter.
Hayatımın aşkı da kesin üşeniyodur evden çıkmaya benim gibi. Ondan karşılaşamıyoruz biz bence. Canım ya..
Sonunda torpille işe girdim. O sevinçle bir kaç torpili patlatınca hemen kovdular. Bu kadar basit olmamalı.
"tmm nyse" diye küfür bulmuşlar, çok etkili.
Bazen özlemek istersin ama özleyemezsin. çünkü bilirsin ki saçmalıktır. insan mahalle bakkalını özler mi? kendinize gelin..
+Biraz ara verelim mi ilişkimize? - Neden? +Sınavlar başlıyo amk
Olum ben galiba Eros'um. Kime göz koysam başka birine aşık oluyor.
Altın fiyatlarının ne kadar düştüğünün farkında mısınız. Tarihe adını altın harflerle yazdırmak isteyenler için bulunmaz fırsat.
Yattığım yerden bütün olayları kınıyorum. Hem yatıyorum hem de kınıyorum. Keyfimin kahyasıyım olum ben.
'Baby' kelimesi olmasaymış, Amerika'da müzik sektörü çökermiş gibime geliyor.
Değer vermenin sadece matematikte işe yaradığı bi dünyada yaşıyoruz.
Bugün bir sürü kıza “senden ayrılıyorum” diyip sonra “bir nisaaan, seni hiç bırakır mıyım aşkım” diye sarıldım. Umut fakirin ekmeği.
Sahurda su içip yatıyorum diyen arkadaşımı 2 lahmacunu tek seferde yerken yakaladım.Göründüğü gibi değil açıklayabilirim diyo.Yazıklar olsun
Rihanna: Please don't stop the music. yani diyor ki; çal keke çal.

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: