Komik Sözler #472

Yeni hayat felsefem; Az insan, çok huzur.
enkomiksoz.com

Tweetle

Bu sözü resim olarak bilgisayarınıza kaydedebilir veya Facebook'a Yükle butonunu kullanarak otomatik olarak facebook sayfanıza yükleyebilirsiniz.


.

Şu anda Görüntülenen Facebook Sözü:

Yeni hayat felsefem; Az insan, çok huzur. komik sözünü görüntülemektesiniz. Daha fazla facebook sözleri, şekilli komik yazısı, daha eğlenceli ve anlamlı komik sözler bulabilmek ve facebook zaman tünelinizde paylaşmak için sitemizi gezinebilirsiniz.

Kısa URL:

Etiketler: Komik Sözler

Rastgele Komik Sözler

Renkli göz denilince akla mavi yada yeşil geliyor çünkü kahverengi renk değil araba motoru zaten.
Akıllı kişilerin en büyük talihsizliği salakların abuk subukluklarıyla başa çıkmak zorunda olmalarıdır...
Bir ülkenin polisi revir basıyor, eve taş atıyor, insanları yerde sürüklüyor ve sen polis iyi yapıyor diyorsan senin kalbin taşlaşmış.
Yatağa girsem uykum yok girmesem sabah uyanamıcam.. Çok karmaşık duygular içerisindeyim.
@selimps sigaraya başlamak için geç kalmışsınız. 40 yaşınıza kadar aklınız neredeydi? Günde 2 3 paket içerek bize yetişebilirsiniz belki.
Ciddi ciddi karşıdan karşıya geçerken önce sağa sonra sola sonra tekrar sağa bakan birini görürseniz kaçın, işeyecek oraya o.
Böyle bi sıkılmalar bi boşvermişlikler. Bugün olmamış ya, yapamamışlar.
Benden hoşlandığını söyleyen kıza ben seni çıtçıtlı badi olarak görüyorum dedim. Nasıl şaka ama bok gibi.
Bir gün sigara bırakma reklamında oynarım umuduyla sigaraya başladım. Günde 3 paket içiyorum. Arayı kapatmam lazım.
Bazı kızlar öyle bir yürüyor ki; beline yoğurt kovası bağlasan 5 metre sonra ayran olur.
Gecenin 4’ü saatleri geri almak için mükemmel seçim. Niye 10’da değil de 4’te? Herkesin uyumasını bekleyip hoop geri alıyorlar saatleri.
Karşı cinste aradığım en önemli özellik minareden beni attıktan sonra inip aşağıya tutması. atalarımızın bi bildiği var demekki.
Hintlileri de anlamıyorum. insan ineğe tapar mı ya. memesini elleyebildiğin tanrı mı olur? biraz ciddiyet lütfen.
Sevgilimle birlikte abant'ta bir dağ evine gidip şömine karşısında lahmacun yemek istiyorum. Çılgın ve iflah olmaz bir romantiğim.
arkeolog olsaydım ilk işim evin derinliklerinde kaybolan eşyalarımı bulmak olurdu.
Sen hiç merak etme kuzum, mesaj atacak kimsesi kalmayınca sana yazacak. Ama o zaman da sen sallamayacaksın ;)
100 yaşındaki dedem yetenek sizsinize katılacam diye tutturdu. Bu kadar yaşayarak finale kalmayı haketmiş. Neyse ki Baha’yı görünce vazgeçti
evdeki tuzluğun ağzı tıkanmamışsa, ben ona tuzluk demem arkadaş. tuzluk dediğin ağzı tıkanmış olur.
Okula yine geç kaldım bi kere vaktinde gideyim kurban kesicem zaten.
Ramazan en çok akşam 9’da uyuyan yaşlıları vurdu. Dedem yemek masasında uyuyakaldı. Yaşlılık çok zor :(

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: